Позакласні заходи


 

День безпечного Інтернету -2022                                






8 лютого 2022 року  світ відзначив День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто зацікавлений  у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це було запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.

В цей день  був  проведений виховний захід з групою №2 КК19 на тему «Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для підлітків».  Урок був проведений  викладачем інформатики Наталею Григорівною Чернюх.  Мета проведеного заходу–– розширити та поглибити знання учнів про Інтернет, розглянути користь використання Інтернету та його небезпеку,  ознайомити  з новою інформацією за рахунок спілкування з різними інформаційними джерелами, обміну думками між здобувачами освіти.

На уроці були розглянуті наступні питання: безпечність користувачів в Інтернет; важливість та корисність Інтернету для нормального розвитку підлітків та юнацтва. В кінці уроку були проведені ігри для здобувачів освіти «Квітка», «Друкарська машинка» на уважність,  правила поведінки та спілкування в Мережі.

 Проведена виховна година сподобалась здобувачам освіти та присутнім викладачам. Посилання на захід https://www.youtube.com/watch?v=F2A8tRyqCfY 


                        «Інтернет - це всього лише інструмент. Все залежить від того, хто і в яких цілях його      використовує»





 

    З нагоди Міжнародного дня безпечного інтернету Програма академій Cisco та провідні університети України в лютому 2021 року запросили всіх бажаючих  приєднатись до Safer Internet Day Challenge 2021. Подія проводилася  за підтримки ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти".

Здобувачі освіти І-ІІІ курсів нашого навчального центру прийняли участь в заходах академії Cisco:  

1.Протестували  безпечність своєї поведінки в цифровому світі та отримали сертифікати учасника – 17 осіб.

 2.Самостійно познайомились  з курсом "Вступ до Кібербезпеки". Та отримали сертифікати про вдале закінчення курсів –16 осіб.

3.Довели свій рівень компетенцій у Кібербезпеці  та отримали  цифровий бейдж – 15 осіб.

     Привітаємо учасників цього о заходу: здобувачів освіти груп № 8 ОС-20, №3 КК-18, №2КК-19, №7КК-20, викладача фізики Ольгу Петрівну  Анциферову із завершенням курсу «Вступ до кібербезпеки»!  

     Для подальшої співпраці   з академією  Cisco можна використовувати найрізноманітніші функції централізованого  ресурсу, на якому зібрані посилання на корисні сайти та матеріали, присвячені професійному росту та побудові кар'єри.

       Перейдіть на netacad.com/careers  для перегляду цих ресурсів. Цей сайт  допоможе вам підготуватися до майбутнього працевлаштування, а також надати:

-         поради, які допоможуть вам подати заявку на вакансію, створити привабливе резюме і вразити роботодавців під час співбесіди;

-         ексклюзивні можливості пошуку роботи серед тисяч пропозицій у сфері ІТ, включно з відкритими вакансіями у Cisco та її партнерів;

-         історії побудови успішної кар'єри від студентів і випускників NetAcad;

-         спеціальні ресурси для жінок у IT;

-         вебінари, які проводяться Cisco та іншими експертами, допоможуть вам побудувати успішну кар'єру в сфері IT;

-         інтерв'ю з представниками IT-компаній, які набирають персонал, а також поради від менеджерів по персоналу.

 

                    

День безпечного Інтернету -2021

 Інтернет - це всього лише інструмент.

 Все залежить від того,

 хто і в яких цілях його      використовує











 

9 лютого 2021 року у світі відзначається  День безпечного Інтернету (Safer Internet Day) під гаслом “Разом для найкращого Інтернету”.

Цей день проводиться з метою залучити до дій кожного та кожну, хто відіграє свою роль у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення найкращого цифрового досвіду.

“День безпечного Інтернету надає унікальну можливість для проведення заходів з безпеки онлайн разом зі всім світом: як у закладі освіти, бібліотеці, громадській організації, так й в органах влади, бізнесових організаціях. Щороку до Дня безпечного Інтернету в Україні, як і у всьому світі, приєднується все більше організацій.

 В нашому центрі на протязі тижня пройшли найрізноманітніші заходи.

Здобувачі освіти І-ІІ курсів за бажанням зареєструвались на  курс Академії Cisco «Вступ до Кібербезпеки» .  Переглянули та обговорили відеоуроки від проєкту Ради Європи  «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні» в групах.

До Дня безпечного Інтернету  9 лютого 2021 року  викладачем  інформатики Наталею Григорівною Чернюх в групі №7 КК-20 був проведений виховний захід на тему «Правила Інтернет-безпеки і Інтернет-етики для підлітків».

Мета проведеного заходу  – розширити та поглибити знання учнів про Інтернет, розглянути користь використання Інтернету та його небезпеку, ознайомити з новою інформацією за рахунок спілкування з різними інформаційними джерелами, обміну думками між здобувачами освіти.

На уроці були розглянуті наступні питання: безпечність користувачів в Інтернеті; важливість та корисність Інтернету для нормального розвитку підлітків та юнацтва. В кінці уроку для здобувачів освіти були проведені ігри на уважність, правила поведінки та спілкування в Мережі: «Квітка», «Друкарська машинка».

Всім присутнім надзвичайно сподобався урок і вони вшанували всіх учасників заходу  та викладача оплесками.

10 лютого 2021 року Чернюх Наталею Григорівною та класним керівником Тверезою Тетяною Миколаївною  в групі № 9ЕЗ-21 був проведений відкритий урок  на тему «Навчання в Інтернеті. Професії майбутнього»

В даний час самонавчання через Інтернет стає все популярнішим. І цю тенденцію не могли не помітити навчальні заклади і роботодавці. ВНЗ, індивідуальні курси і навіть школи стали активно використовувати інтернет-ресурси для розширення своїх можливостей і можливостей своїх учнів і студентів. Так, як приклад, проводилось    дистанційне навчання, що   включалов себе доступ до всього необхідного матеріалу і канал зв'язку з наставником (в тому числі онлай-консультації).

На даний час тенденція онлайн-навчання має всі шанси рости і розвиватися і в майбутньому. Не виключена ймовірність, що і багато українських компаній захочуть на неї перейти. Однак спілкування з неживим предметом виключає контакт «людина-людина» в процесі навчання. Для когось, можливо, це може стати серйозною перешкодою в освоєнні нового матеріалу, так як не варто применшувати значення людського фактора і впливу особистості наставника на мотивацію і розвиток студентів.

На уроці були розглянуті професії майбутнього. З урахуванням все більшого впровадження інтернет-технологій у повсякденне життя сучасної людини, можна впевнено стверджувати, що професії, так чи інакше пов’язані з IT-сферою, будуть все більш затребувані з плином часу.

Як не парадоксально, але в найближчому майбутньому нікуди не подінуться низько кваліфіковані професії, які традиційно оплачуються найгірше. При цьому буде зростати розрив в оплаті не кваліфікованої праці і висококласних фахівців. У зв’язку з цим, середньостатистичних співробітників може стати менше.

Існує кілька областей людської діяльності, в якій, на думку фахівців, штучний інтелект і роботизація ще не скоро витіснять людину. До них в першу чергу можна віднести освітні професії, сферу персональних послуг, ведення домашнього господарства, різні галузі охорони здоров’я.

Важливе значення мають і будуть мати професії пов’язані з кібербезпекою.   Ми живемо в динамічному, мінливому світі. Те, що сьогодні вважається новою передовою технологією, через рік вже безнадійно застаріває. Щоб залишатися затребуваним фахівцем, необхідно не тільки вміти змінюватися і отримувати нові навички згідно змінам реалій, але і намагатися передбачити ці зміни і завжди бути на крок попереду. Якщо вас не лякає все нове, то професії майбутнього стануть для вас не перешкодою, а можливістю.

 10 лютого 2021 року викладачем Чернюх Н.Г. та класним керівником групи №12 МШЛ-18 Анциферовою О.П. була проведена бесіда на тему «Комп’ютерна залежність – це небезпечно». Здобувачі освіти висловили власні думки відносно дозованого користування Інтернетом.

Здобувачі освіти І-ІІІ курсів прийняли участь в конкурсі до Дня безпечного Інтернету. Переможцем конкурсу стала Дубець Інна група №7КК-20.


Інтелектуальна фізико-математична гра  "Еврика"



«Гра - це іскра, яка запалює вогник допитливості»
 В.О. Сухомлинський

13 лютого 2020 року  року в ДПТНЗ «Західно - Дніпровський центр професійно - технічної освіти»  викладачами фізики   Анциферовою Ольгою Петрівною та математики Чернюх Наталею Григорівною була проведена інтелектуальна фізико – математична гра «Еврика».
Гра – одна з найважливіших сфер у життєдіяльності учня, разом з працею, навчанням, мистецтвом, спортом вона забезпечує необхідні емоційні умови для всебічного, гармонійного розвитку особистості. Для педагога вона стає інструментом виховання, що дає змогу повністю враховувати вікові особливості  підлітків, розвивати ініціативу, створювати атмосферу розкутості, самостійності, творчості та умови для саморозвитку. Яскравим прикладом ігрової позиції вчителя є діяльність А. С. Макаренка, який писав: “Є ще один важливий метод – гра… Треба зазначити, що між грою і роботою немає такої великої різниці, як дехто думає… В кожній гарній грі є насамперед робоче зусилля та зусилля думки… Дехто гадає, що робота відрізняється від гри тим, що в роботі є відповідальність, а в грі її немає. Це  неправильно: у грі є така ж велика відповідальність, як і в роботі, - звичайно, у грі гарній, правильній…”
Мета заходу - сприяти підвищенню інтересу учнів до фізики та математики,  формувати вміння переносити  надбані знання в нові нестандартні ситуації; розвивати  логічне   мислення, спостережливість, кмітливість; прагнення до виявлення  ініціативи,  розкриття й реалізації власного інтелектуального  потенціалу; виховувати культуру математичного мислення, вміння  працювати в команді задля  досягнення спільної мети.

Перед початком гри були сформовані три команди учнів різних груп:    № 2 КК19, № 3 КК18, № 5 ЕЗ19. Гра складалась з трьох раундів. У кожному раунді гравцям пропонували три питання з кожної з трьох тем: математика, фізика, своя гра. Перемогла команда учнів групи № 2 КК19. 
Відеоматеріал   інтелектуальної фізико-математичної гри  "Еврика"





                                      День безпечного Інтернету-2020




                                «Глухий, безуханний і не дає тактильних відчуттів
 Інтернет сприяє фантазіям, але сприяє також і брехні»
 Януш Вишневский
11 лютого 2020 року  світ відзначив День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто зацікавлений  у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це було запрошення для всіх до поважливого онлайнового спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.
 В цей день  був  проведений урок – конференція  на тему «Безпечний Інтернет». 
  Мета проведеного уроку – конференції – розширити та поглибити знання учнів про Інтернет, розглянути користь використання Інтернету та його небезпеку,  ознайомити  з новою інформацією за рахунок спілкування з різними інформаційними джерелами, обміну думками між учнями.
На уроці були розглянуті наступні питання: безпечність користувачів в Інтернет; важливість та корисність Інтернету для нормального розвитку підлітків та юнацтва. В кінці уроку були проведені ігри для учнів «Квітка», «Друкарська машинка» на уважність,  правила поведінки та спілкування в Мережі.
Після  проведеного заходу учні зробили наступні висновки, що Інтернет може бути небезпечним: зростання агресивної поведінки молоді безпосередньо пов'язана із система­тичним переглядом сайтів в мережі Інтер­нет, які демонструють злочинні, агресивні дії (про вбивства, побиття та знущання над людьми в найдрібніших деталях). Самостій­ний перегляд матеріалу такого змісту міцно осідає в психіці молодої людини і які вис­новки вона зробить після перегляду - ніхто не знає.      Серед молоді стало дуже популярним та­ке заняття, як знімати на мобільний телефон побиття та знущання  та викладати їх в Інтернеті.
Якщо в реальному житті підліткові важ­ко знайти однодумців щодо якогось «не­зручного» питання, то в мережі охочих обго­ворити будь-які незручності можна знайти швидко і багато. Якщо телевізійні фільми з насиллям, мультфільми з монстрами та усілякими жахами (якими, на жаль, також переповнений ефір телебачення) перегляда­ються усіма членами родини і хоч якось об­говорюються, засуджуються, то блукання Інтернетом відбуваються усамітнено і таєм­ничо, без будь-якого стороннього втручання на правильність розуміння та тлумачення змісту переглянутого. Тут підліток сам фор­мує свої уподобання щодо будь-яких проявів людської поведінки. А потім ми бідка­ємося, звідки ж з'являються збоченці, діто­вбивці, маніяки та інші соціальне небез­печні особистості нашого суспільства.
З іншої сторони Інтернет дуже корисний для молоді: користуючись Інтернетом підлітки   одночасно освоюють ази нових технологій і підвищують рівень своєї грамотності.   




Гра «Інтелектуальне казино»




14 лютого 2019 року в групі №3 КК18 був проведений позакласний захід: урок-гра з інформатики «Інтелектуальне казино».

Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання учнів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функції діють у тісному взаємозв’язку. 

Не байдужі, творчі викладачі постійно ведуть пошуки різноманітних форм і ефективних методів викладання навчального предмета, які активізують розумову діяльність учнів. Методика викладання предмета, особисті якості викладача значно впливають на розвиток інтересу до предмета. Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.

Захід був проведений в ігровій формі. В інтелектуальному казино учні могли заробити особливі гроші – банкноти вартістю в «один розум». На початок гри кожному учневі були видані «16 розумів», які вони до кінця гри мали можливість збільшити або стати банкрутом. 

Під час уроку були проведені наступні тайми: 

1) Запитання для ігрового поля; 
2) «Чорна шухлядка»; 
3) Аукціон «Кіт у мішку».
Переможцем гри став Омельченко Олександр. 
Була проведена інформатична вікторина для вболівальників. У ній могли взяти участь викладачі та учні.
Позакласний захід сподобався учням, колегам-викладачам і приніс їм моральне задоволення.
До вашої уваги пропоную відеофрагмент   гри "Інтелектуальне казино", 



Ділова гра з математики  «Детективне агентство»




Математика вчить точності думки, підпорядкування логіці доказів, поняттю строго обґрунтованої істини, а все це формує особистість, мабуть, більше, ніж музика.
О.Д. Олександров

   13 лютого 2019 року в групі №2 КК16    була проведена  ділова гра «Детективне агентство»
 Мета заходу : розвивати логічне мислення, кмітливість, винахідливість, інтерес до математики і фізики, заохочувати до вивчення додаткової літератури; сприяти формуванню вміння грамотно і чітко висловлювати свою думку; виховувати впевненість у собі й своїх силах.  
 Спочатку був проведений відбірний тур і чотири учасники, які  швидше інших дали правильні відповіді зайняли посади детективів. 
 Далі детективи прийняли участь в  п’яти  турах з  різними завданнями: на логіку, знання математичних теорем, фізичних законів та  конкурсі на кмітливість  «Хто швидше».   Переможцем гри стала Кльосова Ліна.
 Для вболівальників також була проведена пізнавальна вікторина.
Хочу відмітити, що для учнів позакласні заходи дуже важливі: захоплені грою, вони   не помічають, що навчаються: пізнають, запам’ятовують нове, розвивають творчу уяву. Навіть найбільш пасивні учні включаються в гру з величезним бажанням. Математичні ігри об'єднують вчення і гру, працю і відпочинок. Вони розвивають математичні здібності,кмітливість, логічне мислення, зміцнюють пам'ять. Використання програмного матеріалу викликає у учнів  активізацію розумової діяльності, сприяє виникненню особистих мотивів навчання. А включення завдань, які містять нові для учнів відомості з різних галузей математики, розвиває інтерес і допитливість. 
До вашої уваги пропоную відеофрагмент ділової гри "Детективне агенство", 


День безпечного Інтернету-2019





Це свято  виникло за сприянням організації  Insafe  починаючи з 2004 року.  Воно відзначається щорічно в другий день другого тижня лютого.
Метою Дня безпеки в Інтернеті є поширення знань про безпечне, відповідальне і позитивне використання цифрових технологій для дітей та молоді.
У всьому світі, День безпечного Інтернету відзначається в більш ніж 100 країнах і координується  мережею Insafe/ INHOPE, за підтримки Європейської комісії, а також 31-м національним центром  забезпечення безпеки в Інтернет по всій Європі.
5 лютого в нашому навчальному закладі до Дня безпечного Інтернету  був проведений захід на тему «Інтимне селфі в Інтернеті — жарт чи небезпечний ризик?»
Мета заходу: сформувати в учнів уявлення про актуальні ризики в Інтернеті, пов’язані з надсиланням власних інтимних фото.
При проведенні уроку були переглянуті та обговорені матеріали презентації  та відеоматеріали:
• Каналу YouTube «Stop Sexting Ukraine».
• Відео «Online сексуальне насильство над дітьми в Інтернеті (онлайн-грумінг)».

Учні зробили наступні висновки: використання цифрових технологій повино бути безпечним, кожен учень може зробити свій внесок в розвиток та підтримку інформаційно-цифрового суспільства, просувати культуру та безпеку користування мережею Інтернет.

Інтелект-шоу "Що? Де? Коли?"

«Наука повинна бути весела, захоплююча і проста»
П. Капіца



В рамках тижня предметівприродничо-математичного циклу 4 квітня 2018 р. в центрі було проведено інтелект-шоу "Що? Де? Коли?". В заході брали участь учні І та ІІ курсів. Спочатку бів проведений відбірковий тур, де визначились 5 переможців. Згідно з кількістю набраних балів кожен учасник обирав улюблену категорію серед предметів: географія, хімія, математика та природознавство. 
Переможцем гри став учень І курсу гр№9 ЕЗ17 - Самчук Кирило. 

День безпечного Інтернету -2018 







6 лютого 2018 року світ відзначив День безпечного Інтернету під гаслом «Створюй, спілкуйся та поважай: кращий Інтернет починається з тобою» з метою залучити до дій кожного, хто зацікавлений у створенні кращого Інтернету для всіх, зокрема, наймолодших користувачів. Більш того, це було запрошення для всіх до поважливого онлайн-спілкування задля забезпечення кращого цифрового досвіду.

Наш навчальний заклад також брав участь у цьому заході. Був проведений конкурс малюнків «Безпечний Інтернет». Переможцями цього конкурсу стали: Петюренко Катерина (гр№2 КК16) , Осінній Денис(гр№9 ЕЗ17) та Васильєва Аліна(гр№2 КК16). 

У цей день був проведений урок-конференція на тему «Безпечний Інтернет». Мета проведеного уроку-конференції – розширити та поглибити знання учнів про Інтернет, розглянути користь використання Інтернету та його небезпеку, ознайомити з новою інформацією за рахунок спілкування з різними інформаційними джерелами, обміну думками між учнями.

На уроці були розглянуті наступні питання: безпечність користувачів в Інтернеті; важливість та корисність Інтернету для нормального розвитку підлітків та юнацтва. В кінці уроку для учнів були проведені ігри на уважність, правила поведінки та спілкування в Мережі: «Квітка», «Друкарська машинка». 

Всім присутнім надзвичайно сподобався урок і вони вшанували всіх учасників конференції та викладача оплесками.



Гра-змагання «Краса проти мужності»






Знання має служити творчим цілям людини. 

Мало накопичувати знання, 

слід розповсюджувати їх якомога ширше 

та застосовувати їх в житті. 

М.Рубакін

 1 березня 2017 р.  був проведений урок-змагання на тему: «Краса проти мужності», де змагались красиві, мужні та інтелектуальні ерудити нашого навчального закладу. 

Урок-змагання належить до нетрадиційних уроків, навчання на якому стає цікавим та захоплюючим процесом, що поглинає думки і почуття всіх. 

До складу команди «Краса» входили дівчата, до команди «Мужність» - юнаки. Особливістю цього нетрадиційного уроку було те, що кожен учень ішов до перемоги в команді, користуючись своїми знаннями. Були проведені різноманітні конкурси, в яких кожен учасник зміг показати свої знання з математики. 

Представники обох команд показали здатність до наполегливої праці, виявили високу активність та допитливість. Учні опинилися в умовах необхідності прийняття рішень у ситуаціях спілкування з товаришами. 

Були проведені наступні конкурси: 

1 конкурс - «Калейдоскоп питань», розминка;

2 конкурс - «Поставити у відповідність», учні сполучали назви фігур із відповідними формулами;

3 конкурс - «Хто швидше»,відгадування кросворду;

4 конкурс - «Гурман» . Учні побували в математичному кафе «Бісектриса» й ознайомилися з улюбленими стравами відомих математиків.

5 конкурс - «Геометричні об’єкти». Потрібно було правильно відгадати геометричну фігуру, яка була описана в завданні.

6 конкурс - «Слово мудрості цінніше, ніж золото», змагання капітанів, які повинні були правильно закінчити вислів відомого математика. 

7 конкурс - «Де народився, там і згодився». Учні визначали країну народження вчених – математиків. 

8 конкурс - «Питання на засипку». Потрібно було правильно відповісти на гумористичні математичні питання. 

Уболівальники активно підтримували свої улюблені команди, отримуючи додаткові бали для команд-фаворитів. 

Цікавою була й математична пауза, на якій улюбленець нашого центру - учень групи №8, Дмитро Овсійчук, розповів гумореску Степана Олійника «Синок математик».

Бібліотекар, Ніна Іванівна Кулик, ознайомила учнів із цікавою та корисною літературою з математики. 

Математичні змагання викликали цікавість не тільки в учнів, а й у педагогів. 

Родзинкою заходу стало "Дерево почуттів", на яке члени команд, уболівальники та всі бажаючі прикріплювали листочки відповідно до їхнього настрою та вражень після проведеного заходу.


 Урок - гра "Крокуючи за Декартом"




Мета урока:

Узагальнити і систематизувати знання учнів про декартову систему координат (ДСК) , значення ДСК в різних галузях.

Розвивати уміння застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях, логічне мислення, математичну мову і волю; розвивати міжпредметні зв’язки .

Виховати здатність визнавати свої помилки і чужі думки, вміння слухати і бачити красу в застосуванні декартової системи координат.




Урок - гра «Інформатичний марафон»


Мета: Навчальна: узагальнити і систематизувати знання з інформатики, формувати прийоми логічного мислення, поглибити і розширити знання учнів з інформатики;
Розвивати: уміння і навички учнів аналізувати і систематизувати інформацію; пізнавальний інтерес до предмету, удосконалювати навички самостійної роботи;
Виховна: виховувати активність і колективність в учнів.
Методичні рекомендації
Гра належить до традиційних і визнаних методів навчання і виховання учнів. Цінність цього методу полягає в тому, що в ігровій діяльності освітня, розвиваюча і виховна функції діють в тісному взаємозв’язку.  

     До вашої уваги матеріали урока-гри "Інформатичний марафон"  


Позакласний захід – змагання  з математики «Математичний іподром»




Методична мета: сприяти різносторонньому розвитку учнів, зміцненню їх знань з природничих дисциплін, виникненню внутрішніх мотивів навчання, показати зв'язок математики з іншими науками;
активізувати розумову діяльність учнів, психологічно розвантажити учнів, що відчувають певні труднощі при вивченні предметів природничого циклу забезпечити активність, зацікавленість учнів;
виховувати інтерес до точних наук, сприяти підвищенню загальної культури учнів.

Фізико – математична конференція « Рівняння в авангарді науки»



Мета уроку: а) поглиблення, зміцнення та розширення здобутих   знань з математики та фізики;
б) розвиток і саморозвиток творчих здібностей учнів, їхньої ак­тивності;
в) самовиховання, самовдосконалення, самовизначення учнів
Учнівська конференція - це важлива форма навчання, яка сприяє формуванню знань, умінь і навичок учнів, їх закріпленню та вдосконаленню, поглибленню й систематизації; це комплексна форма узагальнення результатів самостійної пізнавальної діяльності учнів під керівництвом викладача або декількох викладачів, що здійснюється завдяки спільним зусиллям. Метою конференції є поглиблення, зміцнення та розширення діапазону знань учнів; формування позитивного ставлення до самостійного набуття ними знань; розвиток і саморозвиток творчих здібностей учнів, їх активності; створення передумов самовиховання, самовдосконалення, самовизначення учнів.
Практика роботи загальноосвітніх навчальних закладів підтверджує, що доцільно проводити конференції з таких тем, які б дозволили використовувати знання учнів з кількох навчальних предметів. При цьому якість конференції підвищується завдяки об'єднанню зусиль викладачів  - предметників у її підготовці та проведенні.

Засідання усного журналу « Математика в білому халаті»



Мета уроку:  а) Формувати мотивацію здорового способу життя. На сторінках журналу розглянути математичні моделі в медицині; застосування в медицині комп’ютерної  техніки; поняття симетрії і сколіозу; здоров’я і гармонії, використовуючи поняття  «золотого» перерізу; математики в операційній при проведенні клінічних випробувань.
б) Розвивати в учнів цілісність сприйняття навколишнього світу через зв’язки математики, фізики  і медицини.
в) Виховувати в учнів відповідальність за свої дії, дисциплінованість, підтримувати в учнях взаємодопомогу та співпрацю, інтерес до вивчення математики, фізики  та медицини.
При проведенні викладачами математики, медицини, фізики  спільного уроку нетрадиційної форми були  включенні  ігрові моменти,  оригінальну подачу матеріалу,  різні види колективної і групової роботи учнів, що дало змогу зробити урок змістовним та оригінальним.

Математичний турнір на тему "Математичні здобутки Піфагора»




Мета урока: • Узагальнити і систематизувати знання учнів про теорему Піфагора, квадратні корені. • Розвивати уміння застосовувати отримані знання в нестандартних ситуаціях, логічне мислення, математичну мову і волю; розвивати міжпредметні зв’язки • Виховати здатність визнавати свої помилки і чужі думки, вміння слухати і бачити красу в застосуванні теореми Піфагора.
Для активізації навчальної діяльності учнів, виховання у них активності, самостійності мислення намагаюся використовувати різноманітні прийоми і методи. Одне з таких напрямків пов'язано з впровадженням прийомів навчальної гри. Гра - це творчість. У процесі гри  виробляється звичка зосереджуватися, мислити самостійно, розвивається увага, прагнення до знань. Гра має важливе значення для формування колективу, розвитку самостiйностi й комунiкативних умінь учня, виховання її позитивного ставлення до працi, корекції деяких вiдхилень у поведiнцi, розвитку мотивацiйної сфери.
Гра – шлях пошуку учня себе в колективі товаришів, у цілому в суспільстві, у Всесвіті, вихід на соціальний досвід, культуру минулого, сучасного й майбутнього, повторення соціальної практики, доступної розумінню. Гра – феномен загальнолюдської культури, її витоки й вершина. У жодних видах своєї діяльності людина не демонструє такого самозабуття, оголення психофізичних, інтелектуальних здібностей, як у грі. Гра – регулятор усіх життєвих позицій . Школа гри є такою, що в ній кожний – й учень, й учитель одночасно.

  Гурткова робота




Було проведене відкрите заняття математичного гуртка «Математик» по темі: "Функції та їх графіки" епіграфом якого були слова :
Немає жодної галузі людських знань, куди б не входило поняття функції, її графічного зображення
Тема уроку: Функції та їх графіки
Цілі уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів по темі функції та їх графіки; розвивати механізми мислення, математичну мову;
розвивати комунікативні навички, навички  до співпраці.

До вашої уваги матеріали до заняття математичного гуртка  

2 коментарі:

  1. Заходи були цікавими! Підтверджую!

    ВідповістиВидалити
  2. Ці заходи були не просто вдалими,а надзвичайно цікавими та захоплюючими.Учні не тільки з захопленням брали участь у роботі, але й показували реальні знання та прагнення до навчання.

    ВідповістиВидалити