вівторок, 18 вересня 2012 р.

Мрії збуваються



Мрія - це каталізатор успіху



            Мріяли Ви коли-небудь?   Я думаю, що так . На всій планеті не знайдеш людину, яку б не мріяла.  Мрія    дає насиченість, повноцінність життю. Якщо Ви хочете досягти мети, Вам потрібно уявити її, помріяти.  


На жаль, без мети живе багато людей. І ці люди не можуть назвати себе щасливими. А процес здійснення мрії - це і є щастя. Ніколи не віддавайте свою мрію, тому що вона була Вам дана недарма. Мрія, фантазія дозволяє нам прожити безліч життів, відвідати безліч світів.

       Мріючи про успіх, ми перетворюємося в тих людей, якими хотіли б бути. Наш мозок має великий потенціал для здійснення наших бажань і цілей. Потрібно тільки налаштуватися і сконцентруватися.

      Наведу Вам невеликий приклад. Дитиною я прочитала книгу Андерсена «Снігова королева» - одну з найбільш зворушливих казок світової літератури. З тих пір ця казка стала моєю улюбленою. Я перечитувала її кілька разів, дивилася фільм.
.  

            Мені подобалася самовідданість Герди, любов якої розтоплює царство Снігової  королеви і нагадує кожному з нас про те, що тільки доброта і терпіння можуть зруйнувати злі чари. Я уявляла безкраї снігові простори Лапландії, Фінляндії і мені так хотілося бути поряд з цією дівчинкою.

            Після мого дитинства пройшло багато років. Я забула цю казку. Але коли я побувала в Фінляндії, ця країна мені здалася дуже знайомою. І я згадала забуту історію самовідданої любові.

            Ось як моя мрія стала дійсністю. Дійсністю: тому, що я дуже хотіла, щоб вона здійснилася.



            Кожне слово, кожна думка не залишається непоміченою. Тому думайте, мрійте тільки про хороше, або про найкращий для себе! Адже Ви цього варті, чи не так?


7 коментарів: