Відкриті уроки

Відкриті уроки

Відкритий урок контролю знань  з використанням комп'ютерних технологій з теми "Показникова функція"






Після повторення навчального матеріалу з теми «Показникова функція», 4 квітня 2018 р. був проведений урок контролю знань із використанням комп’ютерних технологій. Учням було запропоновано два варіанта тестів. Унаслідок того, що була проведена досить ґрунтовна підготовка до контрольної роботи, якісний показник навчальних досягнень учнів склав 45%, а успішність - 100%. Колеги, які були запрошені на урок, також мали змогу перевірити свої знання з даної теми разом з учнями групи №2КК16. Якщо говорити про ефективність проведення контрольної роботи за допомогою компꞌютерних технологій, то можна відмітити, що компꞌютер сьогодні дійсно є невід'ємною частиною процесу навчання. Використання комп’ютера на будь-якому уроці допомагає створити високий рівень особистої зацікавленості учнів. Активна робота з комп'ютером формує в учнів більш високий рівень самоосвітніх навичок і вмінь, аналізу та структурування отриманої інформації. При цьому нові засоби навчання дозволяють органічно поєднувати інформаційно-комунікативні, особистісно- орієнтовані технології з методами творчої та пошукової діяльності. Загальновизнано, що застосування комп'ютерних технологій в освітньому процесі, істотно підвищує ефективність навчання, якість знань і вмінь.

До вашої уваги  відеофрагмент  відкритого уроку контролю знань 


Відкритий урок-семінар  з математики "Презентація показникової функції"







4 квітня 2018р.  був проведений відкритий урок з математики «Презентація показникової функції». Урок проведений у формі узагальнюючого (підсумкового) семінару.
Урок-семінар був проведений за наступним планом:
1. Визначення показникової функції, її графіка та властивостей.
2. Способи розв'язування показникових рівнянь.
3. Розв’язування показникових нерівностей.
4. Системи показникових рівнянь.
5. Використання показникової функції у житті.
Учні виступили в ролі експертів та продемонстрували свої знання при розв’язування різних тематичних вправ з теми «Показникова функція».
Головне завдання цього уроку – підготовка учнів до контрольної роботи, яка була проведена на наступному уроці з використанням комп’ютерних технологій. 

До вашої уваги відеоматеріали відкритого уроку- семінару


Відкритий урок з інформатики




14 березня 2018 був проведений відкритий урок з інформатики на тему: «Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Виконавець алгоритму».
На уроці були розглянуті наступні питання:
1. Алгоритм. Історична довідка.
2. Виконавець алгоритму. Основні характеристики.
3. Властивості алгоритму.
4. Форми подання алгоритму.
5. Основні елементи блок- схем алгоритму.
При проведенні уроку були використані міжпредметні зв’язки: інформатики з математикою, фізикою, хімією та технологією приготування їжі.
Ідея реалізації інтегрованого підходу до навчання та міжпредметних зв’язків на уроках – важливий фактор, що сприяє підвищенню якості навчально-виховного процесу.
Головне завдання, яке було поставлене на цьому уроці викладачем, – дати учням глибокі та міцні знання, засобами свого предмета розкрити красу їхньої майбутньої професії.


До вашої уваги матеріали відкритий урок з інформатики на тему: «Поняття алгоритму. Властивості алгоритмів. Форми подання алгоритмів. Виконавець алгоритму».


Бінарний урок на тему  «Презентація видів шпалер та їх характеристика» для групи учнів з обмеженими можливостями







Урок проводиться в формі  інтегрованої лекції викладачем інформаційних технологій та майстром виробничого навчання малярів, штукатурів. Кожен з них викладає свою частину матеріалу.

Після   пояснення нової теми уроку, закріплення учбового матеріалу проходить у вигляді гри між учнями групи, які поділені на дві команди.

1 коментар: